frplende

Nietypowy pokaz, nietypowe modelki, bielizna dla typowych kobiet. - GAIA

W Łodzi w Centrum Promocji Mody (07.04.2018)  swoje święto miała branża bieliźniarska. W wiosennej edycji Salonu Bielizny wzięli udział czołowi producenci bielizny, wśród których nie mogło zabraknąć firmy Gaia.Świętowaliśmy na targach swoje 20-lecie. Odwiedzający dopisali. Kilku handlowców dwoiło się i troiło, aby odpowiedzieć na wszystkie pytania licznych gości. Główna projektantka opowiadała o trendach na nadchodzący sezon i inspiracjach do nowej kolekcji.Znana i ceniona Brafitterka zaprezentowała naszą konstrukcję SB6, którą klientki zdążyły już poznać i chętnie sięgają po nią po raz kolejny. Opowiedziała o zastosowanych nietypowych rozwiązaniach jak np. stabilny simplex na boku czy zastosowaniu haftu na tiulu. Podczas całej imprezy panowała miła, partnerska atmosfera. Punktem kulminacyjnym całej imprezy był pokaz. Gaia przygotowała coś zaskakującego i nietypowego. Postanowiliśmy zrezygnować z typowego przejścia modelek po wybiegu. To było prawdziwe show. Przy dźwiękach dynamicznej muzyki na scenę wkroczyli piraci, ich tańce przerwał sam Kapitan Jack Sparow, który wprowadził na scenę modelki w bieliźnie marki Gaia. Wszystkim zaparło dech w piersi, gdyż modelki nie przeszły po wybiegu tak, jak jesteśmy do tego przyzwyczajeni, ale wyszły „do ludzi”. Dumnie kroczyły tuż przed pierwszym rzędem oglądających. Po Sali przebiegł szmer zaskoczenia, a po minach gości widać było, że był to szmer zadowolenia. Piękne, dumne, uśmiechnięte kobiety. Pewne siebie, pewne swojej kobiecości. Zarówno młode, jak i nieco starsze, te szczupłe i tzw. Plus Size. Wszystkie łączyło jedno! Wspaniałe kobiece piękno.I taka właśnie jest Gaia. Dla wszystkich kobiet! Bo wszystkie chcemy czuć się piękne. Dało się zauważyć, że to nietypowe show zrobiło ogromne wrażenie na oglądających. Po pokazie emocje już nieco opadły. Stanowisko targowe odwiedzali kontrahenci i firmy współpracujące. Były gratulacje i życzenia dla Prezesa Pana Andrzeja Kuźmickiego, że od 20 lat tworzy firmę, która z małej rodzinnej organizacji stała się rozpoznawalną w całej Polsce marką. Firmą, której produkty można kupić na całym świecie.